loading...
یار می آید
م. الف بازدید : 14 یکشنبه 06 فروردین 1391 نظرات (0)

 

 

 

خواب را ربودی

 

خواب را از چشم من مولای زیبایم ربودی

 

از میان پنجره ، گویا تماشایم نمودی

 

بی رمق گفتم:چرا آقا نمی آید خدایا ؟

 

ناگهان عطری که آمد ، از نفس هایم تو بودی

 

بی قرار و خسته می روم به دنبالت ، کجایی حجت حق ؟

 

مانده بر لب های من ، تنها سلامی و درودی

 

این من  و هوهوی باد و کوچه های سرد و زمستان

 

منتظر هستم بیایی ، ای که رمای وجودی

 

مردم دنیا در   این بیداد ها راهی ندارند

 

العجل مولای من ، ای آنکه بحر عدل و جودی

 

چشم هایم متصل گشته  به دریا یا ابن زهرا

 

ندبه می خوانم بیایی ، تا بیابی تو به زودی

 

 

نعیمه گروسی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 5,792